Naš alpinistični odsek
Poročilo o opravljeni aktivnosti
Pravilnik alpinističnega odseka
ALPINISTIČNA ŠOLA
novice fotogalerija odprave forum povezave vzponi
ISKANJE

VSTOP ZA ČLANE
Uporabnik:

Geslo:
 zapomni si me
Pozabljeno geslo
ZADNJI OPRAVLJENI VZPONI
V sezoni 2023/2024 smo vpisali 230 vzponov ...

Vsi vzponi

ZADNJE ŠPORTNE SMERI
V letu 2024 smo vpisali 48 športnih smeri ...

ZADNJE PLANINSKE TURE
V letu 2024 smo vpisali 1 planinskih tur ...

Vse ture

Ogledov: 2272

Prestreljenik 8.2. - 9.2.2020

18.02.2020
Polni pozitivnih občutkov, se spominjamo plezalnega vikenda v Julijskih Alpah.

V četrtek na sestanku, smo sestavili še zadnjega člana ekipe. Ker je bilo navdušenje, nad prihajajočim vikendom, v obilni meri, nas je prevzel občutek popolnosti.

V soboto zjutraj ob 5.00h smo se zbrali Gašper, Teja, Janja in Klemen. Na pot smo se podali proti Julijcem skozi Predel. Janjina božanska vožnja, varna in ne prehitra nas je pripeljala v Bovec. Obtičali smo v dolgi vrsti na vstopni postaji kaninske žičnice. Gugajoča vožnja do zgornje postaje, nam je ponudila čudovite razglede. Prestreljeniško okno smo dosegli ob 11.00h, nato skozenj in pod smeri.

Teja in Janja izbereta smer Cesare, Mizzau, Soravito III/3 300m. Gašper in Klemen, pa vstopita malo nižje v smer Zajeda zelenih polic IV/5M 380m. Obe navezi, sestopita po smeri Mimo okna II 300m.

Smer Cesare, Mizzau, Soravito III/3 300m, je zelo lepa, ki drži težavnost v 2-3 raztežajih. Drugi raztežaj je ključni, kjer se postavi pokonci in naju preseneti mehek sneg v detajlu. V tem delu, sva bile kar previdne. Preostanek smeri, sva navezani z vmesnimi varovanji in enim sidriščem popikali do vrha. Ob pogledu na uro sva ugotovili, da imava precej časa, zato sva brez hitenja sestopile do okna, pobrali preostalo opremo in se odpravile do Bivaka na Kaninu, ki leži tik ob Domu Petra Skalarja.

Klemen o smeri Zajeda zelenih polic IV/5M 380m: >> Preplezala sva prva dva (najtežja) raztežaja smeri, nato po štajersko nadaljevala dobrih 100m do zadnjih par raztežajev ki ponujajo tudi nekaj mešanega plezanja. Smer je raznolika in v dobrih razmerah poleg malo vloženega truda, ponuja tudi plezalno uživanje.<<

Gašper in Klemen sestopata po temi ob pomoči polne lune in Bivak dosežeta okoli 19.00h. Navdušenje nad smermi, izmenjava dogodkov in občutkov nas je povezala pozno v večer. Ob dobrih vibracijah smo spekli pokovko, spili topel čaj, nato pa se zakopali vsak v svojo spalko in pokrili z vsemi odejami, ki smo jih našli v bivaku.

Naslednje jutro nas prebudi Gašperjevo petje in ob neprecenljivem pogledu skozi okno bivaka, se počasi skobacamo iz udobja spalnih vreč. Skuhamo čaj in naredimo plan dneva. Odločimo se za smer Jerebov IV/4+, 380m.
Ob prebujanju zaspanih mišic, smo od bivaka do okna dostopali precej počasi… vsaj del ekipe :) Pod oknom odložimo odvečno prtljago. Gašper odhiti naprej in med čakanjem, zleze še Žleb pod škrbino II 100m. Dohiti nas na poti proti omenjeni smeri.

Nekako smo se ob 10.30h, le pojavili pod steno in dvignil se je nivo adrenalina ob pogledu v smer. Videti je bilo, da nas čaka zanimiva smer. Ostali smo v enakih navezah. Gašper je prvi zagrizel v smer in ni preveč komentiral ob naraščanju težavnosti. Dva raztežaja je združil v enega. Ob pogledu nanj, se nam je zdelo precej lažje, kot je bilo. Vzklik na vrhu detajla, vsakega posameznika, je bil precej zanimiv. Vložili smo kar nekaj truda in energije, nato pa smo s hitrim napredovanjem že stali na sončnem in vetrovnem vrhu Prestreljenika. Pred vetrom se zatečemo v bivak luknjo na vrhu, pospravimo opremo in z malo pospeška sestopimo po smeri Mimo okna II 300m.

Še pred gnečo, ki sva jo Teja in Janja opazovali pretekli dan, stojimo na zgornji postaji kaninske žičnice. Nasmejani, ponosni in navdušenja polni smo ob dolgi vožnji v dolino kramljali o preteklih in bodočih vzponih, o opremi, hrani, mrazu in gugajoči zaustavljajoči se žičnici.